Конспект урока чалавек і свет Мая Радзіма - Беларусь "Як да нас прыйшла кніга"

Файлы: Як да нас прыйшла кніга_1.pptx

Канспект урока Як да нас прыйшла кніга.docx

Описание:

Пры складанні ўрока былі выкарыстаны прыёмы стратэгіі Актыўнай Ацэнкі, метад шасцівугольнага навучання. Адзін з блокаў новай тэмы вучні вывучалі дома з дапамогай відэафільма, як пры перакуленым навучанні.

Мэта: плануецца, што ў канцы ўрока вучні будуць ведаць:

1) значэнне слоў летапіс, берасцяная грамата;

2) асноўныя этапы працэса стварэння рукапісных кніг;

3) асноўныя вехі дзейнасці Кірылы Тураўскага;

будуць умець:

1) адрозніваць рукапісныя кнігі ад берасцяных грамат;

2) знаходзіць на карце галоўныя цэнтры перапісвання кніг.

Задачы асобаснага развіцця:

1) садзейнічаць развіццю разумення вучнямі важнай ролі кніг у жыцці чалавека;

2) садзейнічаць выхаванню цікавасці да вывучэння гісторыі роднага краю.

Рекомендуемая литература

3 комментариев

  • Larysa Valynets написал

    Замечательный урок, в котором автор использует наиболее эффективные в современной школе педагогические приемы и методы: шестиугольное обучение (гексы), элементы методики активной оценки!
    Все это в наибольшей мере способствует развитию современного ребенка!!!!!!!!

  • Glase написал

    Очень полезная информация, спасибо за метериал

  • Sveta написал

    Урок построен методически грамотно, выдержаны все требования к современному уроку. Урок построен с учётом компетентностного подхода в обучении. А метод шестиугольного обучения вообще считаю самым эффективным при применении знаний в новых условиях и для усвоения учащимися нового материала. На данном уроке видим четко поставленные цели " на языке учащихся" . Активная оценка является не менее эффективным методом для повышения учебных достижений и формирования компетенций учащихся. А на уроке Павлюкевич А.А. мы видим классное применение этих методов. Здорово!!!! Настоящий современный урок для современных детей!

Вам необходим вход для комментария.

Теги: человек и мир, 4 класс